Thursday, July 11, 2013

Η ΣΚΑΤΟΥΛΑ




Μια φορά και ένα καιρό υπήρχε μια Σκατούλα που ήθελε να κλέψει του Παπά τα καρυδιά.

Ένα βράδυ σκοτεινό ξεκίνησε μόνη της διασχίζοντας το δάσος να πάει να ολοκληρώσει το σχέδιο της. Καθώς περπατούσε στον δρόμο συνάντησε στο διάβα της τον Σκορπιό.
- Γεια σου Σκατούλα. Της είπε. Για που το βαλες βραδιάτικα;
- Αχ Σκορπιέ, σήμερα το πήρα απόφαση μετά από πολύ σκέψη να πάω να κλέψω του Παπά τα καρύδια.
- Τι λες μωρέ Σκατούλα; Αυτό είναι καταπληκτικό. Κάτσε να γεμίσω δυο λεπτά με δηλητήριο την ουρά μου και έρχομαι και γω να βοηθήσω.
- Εντάξει Σκορπιέ αλλά κάνε γρήγορα. Δεν πρέπει να μας πάρουν τα χαράματα.
 Δεν είχαν περάσει πέντε λεπτά και ο Σκορπιός με την Σκατούλα κατευθύνονταν προς το σπίτι του Παπά και πάλι. Καθώς πήγαιναν στο μονοπάτι, να σου και το Βελόνι.
- Μπα μπα μπα, τι βλέπουν τα μάτια μου; Η Σκατούλα και ο Σκορπιός το έριξαν στους νυχτερινούς περίπατους;
- Γεια σου Βελόνι. Είπε ο Σκορπιός.
- Γεια σου Βελόνι. Είπε και η Σκατούλα. Πάμε να κλέψουμε του Παπά τα καρύδια. Θες να έρθεις μαζί μας;
- Μα είστε σοβαροί; Αυτό είναι υπέροχο! Ώρες και ώρες κάθομαι εδώ μπας και συμβεί κάτι και επιτέλους μια πρόταση. Είχα αρχίσει να απελπίζομαι.
- Ωραία ξεκινάμε αμέσως τότε. Λέει η Σκατούλα.
Δεν είχε περάσει πολύ ώρα, και μόλις λίγο πιο κάτω από εκεί συνάντησαν το Αυγό.
- Καλώς τα παιδιά. Είπε το Αυγό. Πως και απ τα μέρη μου;
-  Γεια σου Αυγό. Εγώ με τα παιδιά μαζί πηγαίνουμε να κλέψουμε του Παπά τα καρύδια και θα θέλαμε και την παρέα σου εάν δεν έχει κάτι άλλο να κάνεις βεβαίως.
- Σκατούλα με προσβάλεις. Μα για ποιον με περάσατε; Τι καλύτερο θα μπορούσα να κάνω από το να έρθω μαζί σας να κλέψω του Παπά τα καρύδια;  Ευτυχώς πάντως γιατί λίγο ακόμα να έμενα μόνος μου εδώ θα είχα κλουβιάσει.
-Τέλεια είπε η Σκατούλα. Νομίζω ότι η παρέα μας πλέον έχει πολλές δυνατότητες. Ας ξεκινήσουμε για τον Παπά γιατί σήμερα πιο πολύ μιλάμε παρά περπατάμε.

Έτσι λοιπόν οι τέσσερις θαρραλέοι περιπατητές, κίνησαν να πάνε για τα καρύδια.
Όταν έφταναν στο σπίτι του Παπά τους λέει η Σκατούλα.
- Εσύ Σκορπιέ, θα πας και θα κρυφτείς στην παντούφλα του Παπά. Εσύ Αυγό θα πας και θα σταθείς πάνω από την πόρτα του υπνοδωματίου. Και εσύ Βελόνι, θα πας να κρυφτείς στην πετσέτα του μπάνιου. Εγώ, θα πάρω το τσουβάλι μου και θα πάω στο μπαούλο που κρύβει ο Παπάς τα καρύδια.
Έτσι και έγινε λοιπόν και ενώ κοιμόταν ο Παπάς όμορφα και ωραία στο κρεβατάκι του, ξάφνου τον ξυπνάει η Παπαδιά.
- Ξύπνα άντρα μου ξύπνα! Κάποιος είναι στην αποθήκη και μας κλέβει τα καρύδια!
Τι ήταν να το ακούσει αυτό ο Παπάς, πετάχτηκε σαν ελατήριο και φόρεσε γρήγορα γρήγορα τις παντούφλες του για να πάει στην αποθήκη. Όμως ο Σκορπιός που ήταν καλά κρυμμένος μέσα στην παντούφλα, του τραβάει μια με την ουρά και ξεραίνεται το πόδι του Παπά από τον πόνο.
- Ουχ!!! άου άου άου το ποδαράκι μου! Έκανε ο Παπάς. Κάνει λοιπόν να φύγει κουτσαίνοντας και ανοίγοντας την πόρτα του υπνοδωματίου, χλαπ! κάνει και πέφτει το αυγό πάνω στο κεφάλι του και τον λούζει απο πάνω μέχρι κάτω.
- Έλεος, έλεος! ξεφώνισε.
 Πονεμένος στο πόδι να βρωμοκοπάει αβγουλίλα πάει στο μπάνιο να πλυθεί. Πλένεται λοιπόν όσο μπορούσε μέσα στην παραζάλη του και αρπάζει την πετσέτα να σκουπιστεί. Με το που την φέρνει στο πρόσωπο, τον τρυπάει και το Βελόνι!
Αυτό πήγαινε πολύ για τον Παπά.
-Την κατάρα μου να έχετε όλοι! φωνάζει και ξαφνικά ξαναθυμάται τον λόγο που είχε σηκωθεί αρχικά από το κρεβάτι.
Τρέχει προς την αποθήκη.
Ανοίγει το μπαούλο.
Βάζει το χέρι του μέσα, και τι να δει;

Είχε γεμίσει το χέρι του Σκατά!!!






2 comments: